Aklė 31791
Aklė 31791
Kodas: 200000000363Likutis: 0 vnt.Kaina 0.72 €Prekė išparduota.SusisiekitePristatymas 1-3 Darbo dienos
Kreipkitės dėl prekės užsakymo telefonu arba užpildžius užklausos formą.
-
Jus taip pat gali dominti
Pristatymas 1-3 Darbo dienos
Kreipkitės dėl prekės užsakymo telefonu arba užpildžius užklausos formą.
Elektroninėje parduotuvėje galite atsiskaityti Jums parankiausiu būdu:
1. Grynaisiais pinigais
Jūsų patogumui už prekes siūlome atsiskaityti grynaisiais pinigais. Pasirinkę šį mokėjimo būdą atsiskaitysite ne užsakymo metu, o SPECAGRA parduotuvėse arba kurjeriui pristačius prekes (galime paprašyti avansinio mokėjimo už retai parduodamas prekes, kurių neturime parduotuvėje).
Dėmesio: prekių pristatymo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
2. Banko pavedimu
Už prekes galite atsiskaityti atlikdami įprastą pinigų pervedimą į mūsų sąskaitą. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį.
Sąskaitos rekvizitai:
Gavėjas: UAB "SPECAGRA"
A/S: LT547181500044467627
Bankas: AB „Šiaulių bankas“
Įmonės kodas: 148334968
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti užsakymo numerį.
3.Atsiskaitymas SB
1. Prekių užsakymas
Prekes užsakyti galima šiais būdais:
2. Prekių pristatymo - atsiėmimo būdai ir kaina
2.1 Nemokamas pristatymas ar atsiėmimas:
Elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima atsiimti UAB ,,SPECAGRA” parduotuvėse adresu:
Pristatymo laikas į fizines parduotuves:
Nemokamas pristatymas perkant už 50 eurų ir daugiau.
2.2 Mokamas pristatymas
Tiksli pristatymo kaina apskaičiuojama pagal užsakytų prekių svorį. Ši suma paaiškėja e.parduotuvės užsakymo pateikimo sistemoje, prekių užsakymo pateikimo momentu:
* Kainos nurodytos su PVM.
3. Kaip ir kada atsiimti prekes?
Atsiimant užsakymą turite pateikti:
Prekes atsiėmimui paruošime per 1-2 dienas.
Paruošę Jūsų užsakymą, elektroniniu paštu informuosime, kad jau galite atvykti jo atsiimti. Po šio pranešimo lauksime Jūsų atvykstant per 3 darbo dienas. Jei manote, kad nespėsite atsiimti užsakymo per nurodytą laiką, būtinai praneškite apie tai telefonu: +370 616 51131 arba elektroniniu paštu: (especagra@especagra.lt), kitaip Jūsų užsakymas bus atšauktas.
*Svarbu žinoti, kad, atsiimti užsakymą gali tik jį pateikęs žmogus. Jei Jūsų pirkinį turi atsiimti kitas asmuo, užsakydami prekę kaip gavėją nurodykite būtent jį. Jei pirkėjas yra juridinis asmuo, reikia įgaliojimo atsiimti prekę.
4. Kada pristatysime prekes?
Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
1. Kiekvienos www.especagra.lt parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
2. Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės, t.y. prekių savybės atitinka prekės aprašymą.
3. Pardavėjas neatsako už tai, kad especagra.lt esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą.
4. Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia gamintojo nurodytą tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose ar kartu su prekės sąskaita-faktūra, kuri atitinka garantinį lapą.
5. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo Pirkėjų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.
Teisė atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka
1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti Taisyklių 3.3. punkte numatytais atvejais. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
2. Pasinaudoti pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teise numatytas 14 (keturiolikos) dienų terminas apskaičiuojamas taip:
2.1. Kai sudaroma pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerių įmonę, gauna užsakytą prekę;
2.2. Jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerių įmonę, gauna paskutinę prekę;
2.3. Jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerių įmonę, gauna paskutinę partiją ar dalį;
2.4. Jeigu sudaroma sutartis dėl reguliaraus prekių pristatymo per nustatytą laikotarpį, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerių įmonę, gauna pirmąją prekę.
3. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties kol prekė dar nebuvo jam pristatyta, Pardavėjas tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
4. Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties po to, kai prekė jau buvo pristatyta, arba jis ją buvo atsiėmęs, taikomos Taisyklių 13. – 14. punktuose numatytos nuostatos.
5. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas,
5.1 Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
5.2 Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas Pardavėjui jo nurodytu el. paštu.
5.3 Siuntimo išlaidas prekės grąžinimo ar keitimo atveju padengia Pirkėjas.
6. Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per numatytą 14 dienų terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį sąrašą:
6.1. Mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
6.2. Antžeminio transporto priemonės;
6.3. Sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
7. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
8. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
9. Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia nepažeista pakuote.
10. Grąžindamas Pardavėjui netiesiogiai prekes, Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą bei savo vardą, pavardę ar juridinio asmens pavadinimą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
11. Jei Pirkėjas specagra.lt įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis teisėmis gali naudotis tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 9. punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą.
12. Grąžinti iki 20 (dvidešimties) kg sveriančias Prekes Pirkėjas gali tiesiogiai pristatydamas į Pardavėjo prekių atsiėmimo punktą ar per kurjerius. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris Pardavėjo nurodomas Pirkėjui atsiųstame patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties atsisakymo gavimą.
13. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
14. Pardavėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui ir nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 9. punktui.
1. Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.
2. Tiksli pristatymo kaina apskaičiuojama pagal užsakytų prekių svorį. Ši suma paaiškėja e. parduotuvės užsakymo pateikimo sistemoje, prekių užsakymo pateikimo momentu (išsamiau apie tai ,,Prekių pristatymo taisyklėse”).
3. Užsakant prekes, kurios yra sandėlyje, įprastai jos pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-2 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą. Užsakant prekes, kurių nėra sandėlyje ar kurios užsakomos pagal specialius užsakymus, dėl tikslaus pristatymo termino su Pirkėju bus susisiekta asmeniškai. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl nenugalimos jėgos aplinkybių veikimo ,,Force majeure”.
4. Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodomi Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu arba telefono numeriu kurį Pirkėjas nurodys registracijos formoje. Atitinkamai Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėto el. pašto dėžutę, kol bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.
5. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
5.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas siuntos gali nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
5.2. Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
6. Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
7. Jei prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.
Pramonės g. 3, LT-35289
Panevėžys Kodas 148334968
PVM LT 483349610
A.S. Nr. LT547181500044467627
Šiaulių bankas, AB,
banko kodas 71815
+370 45 583848
info@specagra.lt
E-parduotuvė | +37061651131
Panevėžys, Pramonės g. 3 | +37063006060
Plungė, Stoties g. 21 | +37069999186
Šakiai, Kęstučio g. 3 | +37068224648
Pasvalys, Mūšos g 22A | +37064240505
Panevėžys, S. Kerbedžio g. 9 | +37069553777
Zetor dalys, Pramonės g. 3 | +37069000003
Gyvulininkystė , Pramonės g. 3 | +37065577627